Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Адміністрацыйныя працэдуры

 

Профіль арганізацыі на партале рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур

ЗАЦВЕРДЖАНЫ
загад дырэктара Дэпартамента
па гуманітарнай дзейнасці Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
21.02.2023 № 25од

ПЕРАЛІК
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца Дэпартаментам па гуманітарнай дзейнасці Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

№ п/п № адміністрацыйнай працэдуры Найменне адміністрацыйнай працэдуры Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
па пераліку, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян”
1.1. Прыняцце рашэння
1. 1.1.5 аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
1 месяц з дня падачы заявы
2. 1.1.7 аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў 15 дзён з дня падачы заявы
3. 1.1.8 аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце 1 месяц з дня падачы заявы
1.3. Выдача даведкі:
4. 1.3.1. аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
у дзень звароту
5. 1.3.9 аб прадастаўленні (непрадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
у дзень звароту
6. 2.1 Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
5 дзён з дня звароту
7. 2.2 Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе 5 дзён з дня звароту
8. 2.3 Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы 5 дзён з дня звароту
9. 2.4 Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
5 дзён з дня звароту
10. 2.5 Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах сакратар камісіі па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці – Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
11. 2.6 Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці  сакратар камісіі па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці – Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
12. 2.8 Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці. 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
13. 2.9 Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
14. 2.9-1 Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
15. 2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
16. 2.13 Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
17. 2.14 Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці  сакратар камісіі па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці – Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
18. 2.16 Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
19. 2.18 Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты 5 дзён з дня звароту
20. 2.18-1 Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей 5 дзён з дня звароту
21. 2.19 Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі. Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
5 дзён з дня звароту
22. 2.20 Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры 5 дзён з дня звароту
23. 2.24 Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем сакратар камісіі па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні

Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)

5 дзён з дня звароту
24. 2.25 Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
5 дзён з дня звароту
25. 2.29 Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
3 дні з дня звароту
26. 2.35 Выплата дапамогі на пахаванне Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
27. 2.35-1 Выплата аднаразовай дапамогі ў выпадку смерці дзяржаўнага грамадзянскага служачага 5 працоўных дзён
28. 2.44 Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе сакратар камісіі па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні

Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)

5 дзён з дня звароту
29. 18.7 Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
 

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

30. 18.13 Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб  

3 дні

па пераліку, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб’ектаў гаспадарання”
9.8. Ліцэнзаванне дзейнасці, звязанай з аздараўленнем дзяцей за мяжой (у частцы прыёму дакументаў)
31. 9.8.1 Атрыманне ліцэнзіі на ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з аздараўленнем дзяцей за мяжой Саветнік
упраўлення гуманітарнай дзейнасці
Скорбеж Аксана Віктараўна
(каб.301,
тэл. – 368 12 82)
25 працоўных дзён
32. 9.8.2 Змяненне ліцэнзіі на ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з аздараўленнем дзяцей за мяжой Саветнік
упраўлення гуманітарнай дзейнасці
Скорбеж Аксана Віктараўна
(каб.301,
тэл. – 368 12 82)
15 працоўных дзён, а пры правядзенні ацэнкі – 25 працоўных дзён
9.25. Узгадненне спісаў дзяцей, якія выязджаюць на аздараўленне за мяжу
33. 9.25.3 Атрыманне дазволу на выезд на аздараўленне за мяжу агульных і спецыяльных арганізаваных груп дзяцей і суправаджаючых іх асоб, які пацвярджае гуманітарны характар паездкі Саветнік
упраўлення гуманітарнай дзейнасці
Скорбеж Аксана Віктараўна
(каб.301,
тэл. – 368 12 82)
15 дзён, а пры неабходнасці запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

Вышэйстаячая арганізацыяКіраўніцтва спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (220016, г.Мінск, вул.К.Маркса, 38, тэл./факс 222 35 56, рэжым працы: пнпт з 9.00 да 18.00)

Loading...