Адміністрацыйныя працэдуры

 

Профіль арганізацыі на партале рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг і адміністрацыйных працэдур

ЗАЦВЕРДЖАНЫ
загад дырэктара Дэпартамента
па гуманітарнай дзейнасці Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
21.02.2023 № 25од

ПЕРАЛІК
адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца Дэпартаментам па гуманітарнай дзейнасці Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

№ п/п № адміністрацыйнай працэдуры Найменне адміністрацыйнай працэдуры Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
па пераліку, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян”
1.1. Прыняцце рашэння
1. 1.1.5 аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін знаходзіцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб раздзяленні (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
1 месяц з дня падачы заявы
2. 1.1.7 аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў 15 дзён з дня падачы заявы
3. 1.1.8 аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце 1 месяц з дня падачы заявы
1.3. Выдача даведкі:
4. 1.3.1. аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
у дзень звароту
5. 1.3.9 аб прадастаўленні (непрадастаўленні) аднаразовай субсідыі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
у дзень звароту
6. 2.1 Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
5 дзён з дня звароту
7. 2.2 Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе 5 дзён з дня звароту
8. 2.3 Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы 5 дзён з дня звароту
9. 2.4 Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
5 дзён з дня звароту
10. 2.5 Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах сакратар камісіі па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці – Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
11. 2.6 Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці  сакратар камісіі па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці – Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
12. 2.8 Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміна цяжарнасці. 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
13. 2.9 Прызначэнне дапамогі па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
14. 2.9-1 Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
15. 2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
16. 2.13 Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
17. 2.14 Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці  сакратар камісіі па прызначэнні дзяржаўных дапамог сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей, і дапамог па часовай непрацаздольнасці – Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
18. 2.16 Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамогі, – 1 месяц
19. 2.18 Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты 5 дзён з дня звароту
20. 2.18-1 Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей 5 дзён з дня звароту
21. 2.19 Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі. Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
5 дзён з дня звароту
22. 2.20 Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры 5 дзён з дня звароту
23. 2.24 Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем сакратар камісіі па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні

Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)

5 дзён з дня звароту
24. 2.25 Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па догляду дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў Старэйшы інспектар па кадрах
Ковель Алена Васільеўна (каб.306, тэл. – 270 70 43)
5 дзён з дня звароту
25. 2.29 Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
3 дні з дня звароту
26. 2.35 Выплата дапамогі на пахаванне Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
27. 2.35-1 Выплата аднаразовай дапамогі ў выпадку смерці дзяржаўнага грамадзянскага служачага 5 працоўных дзён
28. 2.44 Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе сакратар камісіі па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні

Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)

5 дзён з дня звароту
29. 18.7 Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншым нявыкананым абавязацельствам перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь Вядучы
спецыяліст фінансавага упраўлення
Арабей Наталля Мікалаеўна
(каб.201,
тэл. – 368 13 29)
 

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

30. 18.13 Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб  

3 дні

па пераліку, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 “Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб’ектаў гаспадарання”
9.8. Ліцэнзаванне дзейнасці, звязанай з аздараўленнем дзяцей за мяжой (у частцы прыёму дакументаў)
31. 9.8.1 Атрыманне ліцэнзіі на ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з аздараўленнем дзяцей за мяжой Саветнік
упраўлення гуманітарнай дзейнасці
Скорбеж Аксана Віктараўна
(каб.301,
тэл. – 368 12 82)
25 працоўных дзён
32. 9.8.2 Змяненне ліцэнзіі на ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з аздараўленнем дзяцей за мяжой Саветнік
упраўлення гуманітарнай дзейнасці
Скорбеж Аксана Віктараўна
(каб.301,
тэл. – 368 12 82)
15 працоўных дзён, а пры правядзенні ацэнкі – 25 працоўных дзён
9.25. Узгадненне спісаў дзяцей, якія выязджаюць на аздараўленне за мяжу
33. 9.25.3 Атрыманне дазволу на выезд на аздараўленне за мяжу агульных і спецыяльных арганізаваных груп дзяцей і суправаджаючых іх асоб, які пацвярджае гуманітарны характар паездкі Саветнік
упраўлення гуманітарнай дзейнасці
Скорбеж Аксана Віктараўна
(каб.301,
тэл. – 368 12 82)
15 дзён, а пры неабходнасці запыту звестак і (або) дакументаў ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

Вышэйстаячая арганізацыяКіраўніцтва спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (220016, г.Мінск, вул.К.Маркса, 38, тэл./факс 222 35 56, рэжым працы: пнпт з 9.00 да 18.00)