Асабісты прыём

ГРАФІК

асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў і прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Дэпартаменце па гуманітарнай дзейнасці Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (г.Мінск, вул.Чырвонаармейская, 7)

Пасада, прозвішча, імя, імя па бацьку Курыруемыя пытанні Час прыёму Нумар кабінета
Дырэктар Дэпартамента

Кудрэвіч
Ігар Аляксеевіч

агульныя пытанні дзейнасці Дэпартамента кожную сераду

з 8.00 да 13.00

папярэдні запіс па тэл. +37517 270 70 63

304
Намеснік дырэктара Дэпартамента

Кахановіч
Сяргей Анатольевіч

пытанні работы з маёмасцю, накіраванай  у даход дзяржавы кожны аўторак

з 8.00 да 13.00

папярэдні запіс па тэл. +37517 270 70 63

208
Намеснік дырэктара Дэпартамента – начальнік упраўлення гуманітарнай дзейнасці

Казлоў
Сяргей Святаслававіч

пытанні атрымання замежнай бязвыплатнай дапамогі і аздараўлення дзяцей за мяжой кожны чацвер

з 8.00 да 13.00

папярэдні запіс па тэл. +37517 270 70 63

404
Начальнік упраўлення рэгістрацыі

Чувічка
Кацярына Уладзіміраўна

пытанні рэгістрацыі замежнай бязвыплатнай дапамогі трэцяе серада кожнага месяца

з 8.00 да 13.00

109
Начальнік упраўлення аналізу і метадалогіі працы з маёмасцю

Шэвель
Таццяна Уладзіміраўна

пытанні парадку работы з маёмасцю, накіраванай у даход дзяржавы першая серада кожнага месяца

з 15.00 да 20.00

206
Начальнік упраўлення кантрольнай працы

Халімаў
Андрэй Валяр’янавіч

пытанні кантрольнай дзейнасці Дэпартамента трэці чацвер кожнага месяца

з 15.00 да 20.00

402
Начальнік фінансавага ўпраўлення

Пятроўская
Таццяна Фёдараўна

пытанні фінансавага і матэрыяльнага забеспячэння Дэпартамента трэцяе серада кожнага месяца

з 8.00 да 13.00

204
Начальнік упраўлення арганізацыйна-прававой работы і кадраў

Талатыннік
Дзмітрый Андрэевіч

прававыя пытанні дзейнасці Дэпартамента, пытанні кадравага забеспячэння, справаводства другі аўторак кожнага месяца

з 08.00 да 13.00

307
Начальнік упраўлення інфармацыйных тэхналогій

Гардзяюк
Андрэй Васільевіч

пытанні інфармацыйнага ўзаемадзеяння, функцыянавання інфармацыйных сістэм і рэсурсаў Дэпартамента другая пятніца кожнага месяца

з 8.00 да 13.00

211

У адпаведнасці з артыкулам 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 № 300-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” пры вусным звароце на асабістым прыёме грамадзяне, іх прадстаўнікі, прадстаўнікі юрыдычных асоб павінны прад’явіць дакумент, які сведчыць асобу (прадстаўнікі заяўнікаў павінны таксама прадаставіць дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы).

Згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 03.06.2008 № 294 “Аб дакументаванні насельніцтва Рэспублікі Беларусь” дакументамі, якія сведчаць асобу, з’яўляюцца пашпарт грамадзяніна Рэспублікі Беларусь; від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь; пасведчанне бежанца; ідэнтыфікацыйная карта грамадзяніна Рэспублікі Беларусь; біяметрычны від на жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь замежнага грамадзяніна; біяметрычны від на жыхарства у Рэспубліцы Беларусь асобы без грамадзянства.

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў прыёмнай дырэктара Дэпартамента (каб.303), тэл. 270 70 63.

Рэжым працы:
панядзелак-пятніца: з 09:00 да 18:00
абед: з 13.00. да 14.00
выходны: субота, нядзеля

Вышэйстаячая арганізацыя — Кіраўніцтва спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь (220016, г.Мінск, вул.К.Маркса, 38, тэл./факс 222 35 56, рэжым працы: пн-пт з 9.00 да 18.00)

Прыём грамадзян Кіраўніком спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь і намеснікамі Кіраўніка спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ажыццяўляецца па папярэднім запісе або шляхам запаўнення форм электронных зваротаў у спецыяльнай рубрыцы “Электронны зварот” на афіцыйным сайце Кіраўніцтва справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь.